02 december, 2014

Glühwein


A veste, da je že kar veseli december? To so napovedale tudi prve snežinke, ki sem se jih razveselila kot 5-letnik.


Nepogrešljiv delček veselega decembra je seveda kuhano vino. Priprava te dišeče pijače ni težka, vseeno pa se pogosto zgodi, da v lokalu dobiš mlačno brozgo z vonjem po vinu. Zadnjič sem po tem receptu pripravila pohvaljeno kuhano vino.


V velik lonec sem dala 1l vina in 0,5 l vode. Vanj sem narezala rezine limone, pomaranče in mandarine. Ko je bila zadeva tik pred vretjem, sem dodala 5 filtrov začimb. Ne maram namreč, da se mi klinčki valjajo med zobmi. Na minimalni temperaturi sem zadevo cmarila še cca. 15 minut (ne sme pa zavreti). Vino je bilo odlično.



3 komentarji:

  1. Ravno odkrila tvoj blog - big like! Sploh posti ni gadn ampak je navadn :P hh

    xoxoxo
    ewiie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši