08 september, 2015

Women Only


Ker je moja kripa v totalnem razsulu, kupujem novo vozilo. Ko povprašujem, ako znanci poznajo znance, ki bi prodajali zame primerno vozilo obolevam, saj mi vsi ponujajo "ženske" avtomobile.


Oprostite, ampak raje hodim peš, kot vozim roza avto. 


Še hujši so modeli, polepljeni z rožami, metuljčki ali tattoo nalepkami. Kar stresem se, ko pomislim na njih vožnjo.


Dejstvo je, da zavoljo ekstremnih razmer na mojem parkirišču potrebujem majhno vozilo. Na živce pa mi gre, da mi večina moških ob ne-vedenju tega podatka apriori turi mini vozila. Ker sem pač ženska in ga bom itak ekspresno obtolkla. 


Najbolje, da z njim parkiram na parkirišču "samo za ženske", ostala vozila pa prej zaščitim z blazinami.


Ponujajo tudi avte za šoping. Oprostite, ampak za dober šoping ne potrebujem avta z drsnimi vrati. Kupe vrečk lahko tovorim tudi peš, s kolesom ali tramvajem.


Ni komentarjev:

Objavite komentar