06 oktober, 2016

Ilirija



Včeraj sem po naključju zašla v Ilirijino trgovino na Viču. In bila pozitivno presenečena.


Tam lahko po izjemno ugodni ceni kupiš njihove šampone za lase,...


..."amaterske" in profesionalne barve (cene se gibljejo že od 1,5EUR naprej),...


...gele za tuširanje in ostale produkte, ki jih izdelujejo.


Ker se mi odtoki v stanovanju smilijo, sem si kupila šampon proti izpadanju las. Zanj sem odštela nekaj čez dva evra. V trgovini njegova cena presega štiri evre.


Presenečena sem bila tudi nad ostalo ponudbo. Očitno sodelujejo z Revlonom, saj so po smešnih cenah naprodaj njihovi izdelki.


Laki in šminke stanejo manj kot dva evra,


prodajajo tudi pudre, senčila, maskare,... Definitivno se še kaj oglasim.


Če ne prej, okrog 1. novembra, ko bom kupovala sveče. :D



Ni komentarjev:

Objavite komentar