01 december, 2017

Brrrrrr

Zara - 89,95EUR
Ko prvič drgnem vetrobransko steklo, začnem razmišljati o dolgi debeli bundi, ki me kot odeja ščiti pred zimskimi nadlogami. Pred leti sem si kupila eno izjemno toplo in udobno, a v izredno nagravžni vijolični barvi. In če je zadeva zajetna finančna investicija se je pač držiš.

Zara - 99,95EUR
Letos sem se zadeve lotila bolj trezno. Iskala sem zadevo v nevtralni barvi, ki naslednjo zimo ne bo odvratno zastarela.

H&M - cca. 50EUR

V Zari imajo letos kar dobro izbiro. Všeč mi je bila tudi zgornja H&M-ova parka, a se mi je zdela, kot da vpije vso vlago tega sveta.

Asos - 202EUR
Adidasova bunda deluje super "comfy", ampak je preveč športna. 
Všeč mi je S. Oliverjev lesket bunde. Žal v njej delujem penzionistično.

S. Oliver - 169EUR
Nedvomna zmagovalka tekmovanja je tale Monclerjeva lepotica. Ker je razprodana, sem žal ostala na hladnem. Dober izgovor za nezmožnost kupovanja bund nad "jurja", kajne?

Moncler - 1.950 EUR
Na koncu sem izbrala navadno, debelo Zarino bundo s kapuco. Prepričali so me detajli v obliki "štrikov". Jasno jih preklinjam ob vsakem koraku, saj me neprestano bičajo po golenici.
Za lepoto se baje trpi. :)

Zara - 69,95EUR

Ni komentarjev:

Objavite komentar