03 junij, 2014

Murphy, Murphy, Murphy


Čutim, da bo ta teden še posebej zanimiv. V celih dveh dneh se mi je zgodilo toliko veselja, da je veselje.

1. Na nosu sem si iz mozolja ustvarila tak masaker, da mimohodeči mislijo, da je Rudolf s severnega pola prispel na dopust.


2. Sem šla zjutraj po kavo. Do mene pride starejša natakarica in reče: "Čisto prav, da si končno opustila tiste tvoje diete. Si se končno malo naredila." Grrrrrr.


 3. Ko sem iz tiska dobila stotine plakatov in letakov za nek dogodek sem ugotovila, da sem ključni podatek zapisala narobe. Edigs party, torej!


4. Včeraj zvečer mi je za posteljo padel mobilni telefon. Problema ne bi bilo, če postelja ne bi bila vgrajena med dve omari. Torej čakam mizarja, da mi vse skupaj "odšraufa". Še prej sledi intenzivna čistilna akcija. Aja, naj za piko na i povem, da sem imela ob 6.30 nastavljeno budilko, ki mi sedaj zvoni vsakih 5 minut. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Upam, da tale Murphy deluje samo ta teden in ne cel junij. :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar