12 januar, 2015

Glivice


Na desni roki se mi ob pomivanju posode brez rokavic, pojavi dermatitis. To je zoprna srbečica, ki se brez tretmaja spremeni v luskast gravž. Za zdravljenje te težave uporabljam zdravilo na recept, ki pa je zelo močno.


Ko se mi je hudir pred časom kar ponavljal, sem po forumih iskala blažji nadomestek zdravila. Poskusila sem različne stvari, ki niso pomagale, ko sem se začela mazati s kremo Canesten, je zadeva počasi izginevala.


Ker bi se sicer pozabila mazati, sem imela kremo pospravljeno v službi pod računalniškim monitorjem in jo vedno vzela s seboj v WC, saj sem se namazala po umivanju rok. Po nekajdnevni kuri, pride v pisarno sodelavka, zapre vrata in pravi: "Vsi vejo," "Vsi vejo, kaj," vprašam?

  

Vsi sodelavci so videli TV reklamo, preko katere se Canesten oglašuje kot zdravilo za glivično vnetje nožnice. Ker sama ne gledam TV-ja, o tem nisem imela blage veze. Od odkritja naprej, sem kremo hranila v temnem kotičku predalnika. 

P.S.: Na naslednjem sestanku sem se za foro skoraj začela praskati tam spodaj, pa sem se zavedla, da ni najbolj kulturno. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar