20 april, 2015

Smuti spill


A sem vam že povedala, da sem zadnje pol leta ponosna nosilka zobnega aparata? 
No, po začetnih zategovalnih mukah sem se z njim kar spoprijateljila. Če odpišem strošek in vsakodnevno drgnjenje, zadeva na moj ego deluje blagodejno, saj me po novem tika več ljudi. Zaradi rešetk očitno izpadem smrkastično, nad čemer se po 30-tem sploh ne pritožujem.

  
Vsak mesec grem na novo zategovanje. Takrat mi dan ali dva najbolj ustrezajo hladni smutiji, ki olajšajo vnetje. 


Tako je bilo tudi nazadnje. V Sparu sem si kupila akcijski smuti (po ceni 1,79€ so res ugodni). Ker sem bila v naglici, sem se usedla v avto, ga postavila v odprtino za lonček in speljala.


Že na drugem križišču se mi je hudič prevrnil. Pol vsebine se mi je razlilo pod sedež in pol v nakupovalno vrečko. In to v sveže posesan avto (kar je Redkost z veliko začetnico).


Ugotovitev dneva: Ne sesaj avta!


Dobra novica je današnjejutranja teža, ki je od prejšnjetedenske nižja za 0,5kg. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar