22 april, 2015

Spermakultura


Danes mi je Google že za dobro jutro sporočil, da sem Medarski jazbec. Dan zemlje je, namreč.


Očitno je za medarske jazbece značilno tudi, da se radi osramotijo.


Prejšnji teden sem prvič slišala za spermakulturo. To je sistem, ki posnema vzorce narave in ga lahko postaviš na domačem vrtu. Sistem deluje na principu opazovanja narave - kam pada sonce, od kje kaj priteče,... S tem si lahko prihraniš nekaj nepotrebnega dela. Obstajajo različne oblike gojenja rastlin, med Slovenci naj bi bilo najbolj popularno gojenje krompirja med slamo. 


Zadevo, ki jo izvem, rada delim z drugimi. O spermakulturi sem pravila doma, v službi,...


... dokler mi kolegica ne reče, če mislim permakulturo? 


SAY WHAAAAAT?



Kolega Filip, ki mi je zadevo razlagal, se je z imenom očitno malo pošalil, jaz pa spet nisem dojela fore. #dostgadno



1 komentar: