18 februar, 2016

3.0.


Woow sem stara! Koliko, sem vedela že včeraj. Da sem toooliko, mi je jasno šele danes. Če moja mlajša sestra praznuje 30-tko pomeni, da sem sama prehistorik.


Pa ni tako hudo pri 30-tih. Z izjemo bolečin v križu je kar dobro. Moja izkušnja življenja po veliki 3.0.:

Si svoboden. Nikogar ne sprašuješ za dovoljenja, počneš kar želiš.
Greš kamor želiš.
Manj si obremenjen z mnenjem drugih.
Lahko si privoščiš tadrago vino in salonarje z znamko.
Upaš si povedati svoje mnenje.
Tvoje mnenje je upoštevano.
Šopek si kupiš kar tako.
Greš sam na kavo.
Nosiš torbico s firmo, pa ne mislijo, da je ponaredek.
Lahko pomagaš drugim.
Zadovoljen si sam s sabo.


Tudi, če je tvojih prvih 25 let minilo v pretepanju, praskanju in lasanju, je prav dobro, da si se rodila.



Ni komentarjev:

Objavite komentar