15 februar, 2016

Jojoba olje 2. del


Še pomnite, da sem jeseni strašno hvalila jojoba olje? Takrat sem ga uporabljala dober mesec. 


Preden sem pohvalo nadgradila, sem si želela zadevo preizkusiti v zimskih razmerah. Takrat se koža noooro izsušuje in posledično potrebuje dodatno nego.


Iz lastne izkušnje povem, da je stvar odlična v vseh letnih časih. Olje si po vsakem umivanju izdatno nanesem in to je edina nega, ki jo potrebujem. Tudi dermatologinja se strinja, da je jojoba ena izmed boljših, predvsem pa najbolj naravnih izbir.


Je pa res, da z njim ne gre pretiravati. Pridem danes zjutraj na Petrol in prodajalka me nekam zabodeno pogleduje. Sklepam, da zavoljo do-talnih podočnjakov.

Ko se pogledam v ogledalo ugotovim, da sem močno pretiravala z nanosom olja in izgledam kot mariniran piščanec. 

Tudi to se zgodi. :D



Ni komentarjev:

Objavite komentar