21 november, 2016

Presna torta


Kaj (poleg vode) postreči osebi, ki ne sme jesti jajc, moke in mleka? To je sedaj vprašanje.

V poplavi zdravih sladic sem po dolgotrajnem klikanju na strani presno.si našla presno čokoladno torto z lešniki, ki zadostuje pogojem. Zanjo potrebuješ:

SPODNJI DEL:

100 g mandljev
50 g lešnikov
150 g dateljnov

ZGORNJI DEL:

1 večji avokado (ali 2 manjša)
50 g kakava v prahu
120 g dateljnov
1 dl vode
vanilija v prahu
šcepec soli
50 g lešnikov


Predvsem je pomemben močan blender/multipraktik. 

Spodnji del sem naredila tako, da sem najprej zmlela oreščke, dodala datlje (in nekaj suhih sliv, ker sem pač kupila premalo datljev). Ko je bila zadeva dobro obdelana, sem v tortni obod, ki sem ga podložila s peki papirjem, naložila prvo plast. Potrebno se je potruditi in jo močno pritisniti ob dno.


Kremo sem naredila tako, da sem najprej naredila datljevo pasto (močno zblendaš datlje in vodo), nato pa vmešala še ostale sestavine. Za boljši okus sem uporabila vanilijo v stroku.


Zgornji del namažeš, nanj posuješ grobo sesekljane oreščke.


Torta je dobro uspela. Recept je res preprost.


Presne torte so res super ideja za vegane, presnojedce in tiste, ki morajo zaradi zdravstvenih težav preskočiti katero izmed  klasičnih sestavin. Kot (bolj ali manj zdravemu) gurmanu, noremu na puhasto testo, maslo in čokoladne kreme pa se mi tovrstne sladice ne zdijo kak kulinarični presežek, temveč bolj trenutna moda. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar