08 julij, 2015

OCD Bill


Ne vem a sem piflar ali sem OCD obsedena. Vsekakor se soočam s težavo, ki pomeni trojno preverjanje zaklenjenih vrat, šestojno preverjanje izklopa likalnika in teženje ljudem, če tega ne storijo.


To pomeni tudi redno izklapljanje prenosa mobilnih podatkov na telefonu in uspavanje le-tega pred odlogom v torbico.


Ker sem piflar, pri mobilnem operaterju račun poravnam še preden ga prejmem po pošti. In glej ga zlomka. Ta teden ugotovim, da se mi je v mesecu juniju znesek potrojil.


Gospa na blagajni ob mojem izbuljenju oči preveri, kaj se je zgodilo in s skupnimi močmi ugotoviva, da sem ustvarila za 50€ prenosa podatkov v tujini. Ker hudiča od telefona pri odlogu v torbico nisem uspavala, ni ostal pri miru. Vklopil se mi je mobilni internet in le prazni bateriji se lahko zahvalim, da strošek ni še precej višji.


Neumnost sem plačala, požrla slino in odšla novim dogodivščinam naproti. Še prej pa preverila, če je prenos podatkov ugasnjen. :D



3 komentarji:

  1. Oh, nerodn :) Jaz sem se v izogib takim nerodnostim (bogve, da se nam je že vsem kaj takega zgodilo) takoj, ko je bil na voljo, naročila na paket, ki ima precej poceni tudi prenos podatkov v tujini. Brez neta mi pač živeti ni :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam da kmalu ne bo teh odvečnih stroškov s tujino, da uredijo zadeve. Jaz tudi ponavadi kar redno izklapljam. Delim pa tudi - preverjanje vrat, sveč, likalnika, vseh vrst lučk....nadimek paranoik. ampak drugače ne morem spati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. In ta paranoja se z leti stopnjuje. Madoniš. :D
    Ja res bi lahko že zrihtali, ampak glede na dohodke, ki jih imajo s tem, verjetno ne dobivajo pospeškov. :D

    OdgovoriIzbriši