03 julij, 2015

Želatina "nahitro"


Strašno sem zadovoljna, ker ne živim v hiši Big Brother. Tako kamere ne beležijo čisto vsake neumnosti in lahko delim le tiste, priljudno kronične.


Včeraj sem želela na hitro speči torto. Po osebni Googlovi raziskavi je najhitrejša torta z biskvitnim dnom in mascarponejevim vrhom. Testo je izpadlo super, zataknilo se je pri kremi.


Ker mora krema izpasti čvrsto, uporaba želatina spada zraven. Z njim sem tokrat delala prvič.


Navodila so se mi zdela zelo jasna, a sem jih očitno dojela po svoje.


Lističe moraš pet minut namakati v hladni vodi. Check!


Potem jih moraš ožeti. Not check!
Gledala sem listič in pričakovala, da ven ožameš tega mrežastega hudiča. No, pa je izginil. Stiskam in ožemam, ožame pa se le voda. 
WTF!


Ker so mi ostali le lističi, sem se odločila, da pogrejem kar te. Kar bo pa bo. 
Končno so se mi spremenili v tekočino in torta "nahitro"je po celo-popoldanskem laboratorijskem eksperimentu odlično uspela. Še hitreje bi bilo, če bi si pogledala spodnji posnetek. :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar