07 februar, 2014

Srćki


Lani sem odkrila novo plat valentinovega. Dobila sem kar nekaj izvirnih pozornosti, ki sem jih bila res vesela. Ne, nimam šestih ljubimcev. Prijatelji so bili tisti, ki so se spomnili name. Ker me je zadeva presenetila, sem odreagirala s čokoladicami. Meh meh.


Letos sem se odločila organizirati. Ker čustva najbolje izražam skozi kuho, bom pripravila srčkane posladke. Konec koncev gre ljubezen skozi želodec. :)


Všeč so mi navadni piškotki v obliki srčkov, še lepši so zaviti v lepe papirčke in trakce. Razmišljam tudi o peki pregrešnih mini tortic. Ker pa sem (že tretjič ta mesec) na dieti, bom morda naredila srčkaste čajne filtre (je nesramno podariti čang-šlang?:)


Če bom imela čas, bom družbo povabila na srčkaste pice...


...ali srčkast suši.



Ni komentarjev:

Objavite komentar