24 februar, 2014

đžakuzi


Ta vikend sem se po dolgem času sproščala v đžakuziju. Ob tem sem se spomnila na dan pred kakim desetletjem, ko se je začelo moje samoblamiranje.


S prijateljicami smo prvič, same obiskale wellness. Kljub začetni evforiji je bilo kmalu jasno, da tam akcije ni. Vse umirjeno, nobene mladine. Edina zabavna zadeva je izgledal jacuzzi, ki pa je bil ves čas natrpan.


S prijateljico sva se po dolgi bitki le pribasali v penečo se zadevo. Nekaj minut sem se zabavala, nato pa me je spet zagrabil dolgčas. Okrog mene same upokojenke, ki so bile že rahlo kuhane, nasproti pa je sedela kolegica, ki se je z zaprtimi očmi prepustila vodi.


Odločila sem se malo pozabavati. Stegnila sem nogo in jo s palcem nalašč začela božati po nogi. Mislila sem namreč, da bo grdo pogledala ženico ob njej. Pa se ni zgodilo nič. Pa sem jo nežno pobožala še po kolenu. Nič. Popolnoma nič. Ob tem sem se začela spraševati po njenih fetiših.


Poskusila sem še v tretje. Pobožala sem jo po notranji strani stegna. Pa ni bilo nič. Punca hladna kot led. Ko sem že hotela preveriti, če je zaspala, sem pogledala rahlo desno.


Vame je streljal par zelenih oči, zaprepadene in obenem jezne ženice, ki sem jo pravkar zlorabila. Rdeča kot kuhan rak sem odfrčala do garderobe in skrita za fikusom, čakala ostalo klapo.



3 komentarji:

  1. feministka27.2.14

    Ma, ne.. Resno? :D :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. feministka2.3.14

    Ahahahahahahahahahahahahaha.
    Kva si pa pol jamrala nad tistimi baloni?! Tisto je blo za amaterje.
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

    OdgovoriIzbriši