06 februar, 2014

Uvid tedna


S starejšimi občani se izvrstno razumem. Všeč mi je kako lahkotno živijo, brez kompleksov in osvobojeni brezveznih "nujnosti", brez katerih si mlajše generacije ne predstavljamo življenja.

Dokler...

Včeraj sem se naučila še ene življenjske lekcije.


Med službo in naslednjo nujnostjo sem imela natanko 15 minut časa. Vrh glave, če pomislim, da sem morala le v lekarno in na pošto, ki stojita druga ob drugi.

Pridem v lekarno in ugotovim, da je pred menoj le ena ženica. "Odddlično", sem se razveselila. Pa ni bilo tako odlično. Gospa je imela pet receptov. Farmacevtka je dokaj hitro naložila pet kupčkov zdravil in nanje začela pisati nalepke. "O, gospa, teli tamodri so pa novi", je rekla ženici, ki je očitno redna stranka. Kljub vsemu ji je morala lekarničarka na vsako škatlo napisati način jemanja.

Ko je bil račun že izpisan, sem stopila korak naprej. Brezveze.
Gospa se je odločila kupiti še nekaj prehranskih dopolnil in tablete proti grlobolu, če bi jo slučajno prijel. Ko je bil izpisan še drugi račun je ugotovila, da ne ve, katera zdravila mora vzeti pred jedjo in katere po jedi. Pa sta napisali še to.

In končno je odkorakala ven, z vrečko, za katere dimenzijo nisem bila prepričana, če v lekarni obstaja.


Ker mi je ostala še minutka, sem skočila še na pošto. Oddati sem morala A4 ovojnico na kateri sem že imela znamko, a ne gre v nabiralnik. Hotela sem jo oddati preko vrste, a ni šlo. Suhcan gospod pred menoj je postavil nepremostljivo barikado, ki se je nisem upala lotiti ukaniti. Pa sem zopet čakala. Šlo je dokaj hitro, dokler ni bil na vrsti on.

Gospod je moral poslati telefaks. Uslužbenki je predal listić z napisano številko. Pa je poskusila prvič. Pa je poskusila drugič. Pa tretjič.

Pi-pi-pi-pi-piiiiiii. Vedno isti zvok.

Pa mu pove, da ima očitno napačno številko. Pa gospod zatrdi, da je le zasedeno. Pa poskusi četrtič. Pa petič. Pa šestič.

Pa mu gospa zatrdi, da že dolgo dela na pošti in ve, da ta zvok ne pomeni, da je številka zasedena. Po gospod reče naj poskusi še zadnjič. Pa poskusi še sedmič. Pa še osmič, za vsak slučaj. 

Potem pa pridem na vrsto in oddam frdamano kuverto.


Nauk zgodbe? V dneh po nakazilu pokojnine se izogni pošti, banki, lekarni, zdravniku in živilski trgovini.

Ni komentarjev:

Objavite komentar