20 oktober, 2014

Šmorn


Včeraj sem prvič v življenju pripravila šmorn. Če bi že prej vedela, da je tako simpl, ne bi zapravljala za Jezerškovega. :D

Potrebuješ:
- 2 jajci,
- moko,
- 2 dcl mleka,
- sladkor,
- rozine,
- maslo.


Priprava:

Beljake ločiš od rumenjakov in  narediš sneg. Med rumenjake daš pest sladkorja, 2dcl mleka in toliko moke, da zadeva postane malo gostejša od mase za palačinke. Na koncu vmešaš še sneg.

Na ponvi stopiš maslo, vliješ maso in jo pražiš dokler dobro ne zakrkne. Nato po vrhu posuješ rozine. Zadevo  potem raztrgaš (s kuhalnico in vilico) na nekaj večjih delov in obrneš (tudi, če je zgoraj še tekoče. 

Ko popečeš še na tej strani, zadevo še malo razkosaš, a ne preveč. Meni so všeč veliki kosi šmorna.

Popečeš do zlato rjave barve.


Serviraš na krožnik, potreseš s sladkorjem v prahu, po želji lahko dodaš še marmelado. 

Pa dober tek. :D

2 komentarja:

  1. Js sem pa celo otroštvo jedla šmorn pri stari mami, ki ga je delala iz gresa in sploh nisem vedla, da je v bistvu iz takele palačinkaste mase. In potem en petek pridem do Jezerškovega in sem bla čist razočarana #otroškezablode. Tko da mi zdej ne preostane druzga, kokr da najdem od mame knjigco z recepti in se sama potolažm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Ravno včeraj mi je kolegica govorila, da so jedli šmorn iz gresa, pa sem mislila, da naklada. Očitno to res obstaja. :D

      Izbriši