03 november, 2014

Città in pelle


Trbiž je mesto, ki se nahaja Bogu za hrbtom. Spominjam se ga iz časa, ko smo šli tja na nakupovalni izlet po kavo, banane in pomaranče. 


Za vikend sem ga zopet obiskala. Bila sem nakupovalni pomočnik, saj se sama še držim nakupovalne diete. No, kupila sem kanelone, italijanski sir, kavo za espresso in torteline. :D


V mestu se nahaja pokrita tržnica, kjer mrgoli oblačil in usnjene galanterije. Glede na njegovo zakotnost, ljudi ni malo. Ker so nakupovalci v glavnem Slovenci in Avstrijci, jezik ni problem. Edina italijanska beseda, ki jo moraš poznati, je "Sconto".


Samo zaradi oblačil, se v to mestece ni  vredno odpravljati. V lovu na kvalitetne usnjene škornje pa vsekakor. Začetna cena takih, v jahalnem stilu je sicer 150€, z malo "cenkanja" pa ceno uspešno zbiješ na 100€. Trmasti so še bolj uspešni.


Splača se kupiti tudi usnjeno torbico. Zgornjo sem zbila na 40€. Kupila je nisem, ker bom počakala, da dobijo rjavo. Kvaliteta je vidna in otipljiva. Poleg tega imajo fine usnjene jakne, rokavice, ...


Najboljši del izleta je bil dvojni postanek na kavi, postreženi na sončni terasi. Martinčkanje se je iz 10 minut zavleklo v celo uro. Ves ta čas sem pogledovala proti vitrini, kjer se je nesramno razkazoval sveže pripravljen tiramisu. 


Vseeno sem se raje odločila za panin in tako nekaj trbiških mravljincev pustila za prihodnji pohod.

Ni komentarjev:

Objavite komentar