26 november, 2014

Potonke


Ročna dela v zadnjem času niso na mojem meniju. Zlasti odkar Ebayevi Kitajčki dostavljajo v tako kratkem času. Čeprav z njimi živim v simbiozi, zadnjič niso navdušili. Ko sem naročala dekoracijo za rojstno-dnevno zabavo niso pripeljali črnih balonov, temveč vijolične. Meh-meh. 


Hitro sem naročila nove, tokrat niso zgrešili. Rdeča je bila rdeča. Ker so samo baloni dokaj slab aranžma, sem ustvarila tudi velike rdeče papirne rože. Meni se zdijo kot potonke. Recept zanje je preprost. 

Potrebuješ:
- Večplastne papirnate prtičke,
vrvico,
škarje.


Pričke razpreš in zložiš v harmoniko. V sredini jih zavežeš, robove polkrožno odrežeš. Začneš z razplastevanjem (če je to beseda) in poskrbiš, da so ob tem čim manj zmečkani. Če hočeš rože s slike, za eno potrebuješ združitev 3 prtičkovskih harmonik.

Emma pove bolje:



  

Ni komentarjev:

Objavite komentar