18 februar, 2015

Run, Eat, Sleep, Repeat


Pogosto pojamram, da sem se zredila. Delno zato, ker sem se res in na to temo ne ukrenem nič učinkovitega, delno zato ker vem, da je večina sogovornikov izredno prijazna in me naslednje 3 minute prepričuje v nasprotno. Teoretično res nisem debela, praktično pa v zadnjem mesecu že rahlo težko zapnem najljubše kavbojke.


Stvar je v tem, da sem se čez zimo polenila. Premalo kardio vadbe in preveč ogljikovih hidratov so me napihnili kot pustni krof. Itak je najlažje zgrabiti sendvič ali masleni rogljiček in namesto teka pogledati serijo ali dve. Izgovor, da ni časa je smešen sam po sebi.


Z današnjim dnem se zadeva spreminja. Na novo začenjam z aktivnim življenjskim slogom in zdravim prehranjevanjem. Brez ekstremnih diet, le z malo več zdrave pameti. 


Pred dvemi leti sem na ta način shujšala dobrih 9 kg. In to zelo hitro. Zadeva se je obdržala do letošnje jeseni, zdaj jo oživljam.


Danes zjutraj sem ugotovila začetno stanje. Skupaj s štumfi in telefonom s katerim sem slikala (pa ni iz 90-tih) ...


... tehtam 62.1 kg.


Moj cilj je enkrat v tem letu, doseči 54 kg. Torej moram shujšati 8 kg.


Moje dosežke in padce bom ob ponedeljkih, skupaj s prehranskim načrtom in tekočim stanjem objavljala na blogu.



Ni komentarjev:

Objavite komentar