09 februar, 2015

Run - Run


Čez zimo me tradicionalno napade gibalna lenoba. Tolažim se z dejstvom, da ta prihaja iz časov pračloveka, ko si je jamski človek v skrbi za preživetje, zgradil protimrazni zaščitni sloj telesne maščobe.


Posledično iščem zadeve, ki bi me motivirale in spravile v redno gibanje.


Po stenah si nalepim motivacijska gesla. Ne pomaga. 
Za ohranjevalnik zaslona nastavim trebušne mišice Victoriinih angelčkov. Ne pomaga.
Kupim premajhne kavbojke in treniram, da mi bodo prav. Ne pomaga.


Zadeva, ki mi pomaga, je enako neumna kot ostale tri. 
Odidem v športno trgovino in si kupim odbito športno majico ali zanimive hlače. Ali športni nedrček. 
In pomaga. Nekaj tednov dejansko pomaga.


Med zadnjim sprehodom po H&M-u sem uzrla kar nekaj zanimivih kosov. Najbolj polajkam hlače na prejšnji fotki ...


... in zgornjo torbico. 


Branila se ne bi ničesar. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar