25 februar, 2015

Sheikh it up


Kadarkoli imam možnost spakirati kovčke in odleteti v svet, to storim z nenormalnim navdušenjem. Enako je z mojo sestro. Zanimivo, da se nama to nikoli ne zgodi naenkrat. 
Glede na polpreteklo zgodovino lasanja in klofutanja veliko ljudi sprašuje, če sva si v tem konkurentki? Ampak si v resnici nisva. Sploh, ker imava težavo, ki kljub temu, da je težava, razveseljuje.

  
Kadarkoli kam odpotujem, vidim samo stvari, ki bi bile všeč njej. In jih kupujem. Enako je z njo. Zadeva je kar super. Ko se je v nedeljo vrnila z Dubaja, sem kljub temu, da naročil (razen tresočega se šejka) nisem oddala, prejela darilca.


Po novem sem ponosna lastnica ročno izvezenega šala iz kašmirja in nove kolekcije Victoriinih hlačk.


V novo sončno sezono bom vstopila s totalno kulskimi očali Aldo.


Najboljše darilce ever, pa je šejk s tresočo se glavo. Wiiiiii.



3 komentarji:

  1. Huda darila. Tudi jaz bi imela tako sestro. Mi jo posodiš? :) Očala so mi najbolj všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O hvala sis za tale članek. :)

    OdgovoriIzbriši