21 maj, 2015

NailsSnails


Pogosto preklikavam in raziskujem tuje bloge. Neverjetno visoko število le-teh, se ukvarja z nohti.


Ob tem ugotavljam, da imam v sebi preveč moških hormonov, saj si sama s tovrstnim okraševanjem nisem domača.


O.K., pogosto si nohte namažem z enobarvnim lakom, to pa je to.


Tako popularne nohtne konstrukcije me kar malo strašijo. Sploh tiste v 3d obliki in nohti, porezani na špičko. A s tem lahko sploh kaj delaš?


O estetiki sploh ne bom govorila, saj imajo baje vsake oči svojega malarja. :D


2 komentarja:

  1. Mene bolj impresionira, da si lahko punce privoščijo tooooooliko časa samo za to, da si cele dneve urejajo nohte na 1001 način, to pofotkajo in potem objavljajo nešteto blogov na to temo. Jaz se tudi ne bi branila življevnja, kjer bi bili moji nohti moja največja skrb :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši