18 maj, 2015

You're so Vain


5x tedensko express pohodništvo se pozna. Za najljubše kavbojke sem si že kupila pas. 


Pozna pa se tudi na mojih mečih. Očitno imam fuzbalerski način hoje, saj sem si jih napumpala.


Našla sem vaje s katerimi se zadevo odpravi.



Med poskusom izvajanja sem se zamislila in ugotovila, da sem navaden cepec. 

Najprej mi niso všeč stegna. - O.K., shujšam.
Nato mi niso všeč meča. - Delam vaje in si jih izoblikujem.
Nato mi ni všeč ten kože. - Grem v solarij.
Ugotovim, da imam po telesu razsute čudne dlakice. - Cel dan s pinceto masakriram kritična mesta.

....


Posujem se s pepelom saj ugotovim, da je lepotna industrija in spodkopana samozavest iz mene ustvarila nečimrnico, ki čisto preveč razmišlja o svojih "težavah".


Prav zato se bom ustavila na prvi točki. Meča in ten pa naj se razvijajo po svoje.


Vsaka skrb zase še ni obsedenost, je pa fino imeti zdravo pamet.


Komad, primeren današnji temi:


In avtorica, ki se je preveč picajzlasto ukvarjala sama s sabo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar