10 junij, 2015

Bikini 015

Calzedonia

Kopalke so pomemben del garderobe. Ker več odkrivajo kot skrivajo. Če so zgrešene, lahko odkrijejo tudi tisto, česar si ne želimo obelodaniti.

H&M

Vsako leto si kupim komplet novih kopalk. 
Razlog? 
Kupim si jih po ugodni ceni in se ne sekiram, če so ob koncu sezone uničene. Itak pa mi tudi brez uničenja, vsakoletno v oči pade kak zanimiv kompletek.

H&M

Kakšne zanimive navadno najdem v H&M-u. Všeč so mi odbiti ali novi vzorci.


Kljub temu, da so mi všeč kopalke svetlih barv, kupujem take močnejših ali vsaj zelo pisane. Krema za sončenje, morska voda in sedenje na skalah namreč terjajo svoj flekasti davek.

H&M
Še ena pomembna komponenta je udobje. Dobro je, da krpice nikamor ne lezejo ter da trakci ne režejo v kožo. Prav zato se izogibam tudi bleščic in biserčkov, ki so v kombinaciji z opečeno kožo, cel hudič.


Všeč so mi ekstra glamurozne kopalke, a jih uporabljam le za pohajanje na plaži.

Calzedonia

Že sto let imam komplet črnih kopalk, ki pridejo na vrsto pri športnih aktivnostih.


V neki reviji sem zasledila spodnje kopalke, ki bodo kljub svetlosti, moj letošnji nakup.

C&A

4 komentarji:

  1. H&M ima zmeraj kakšne kul in ok krojene zadevice. Ker sem približno pol poletnega življenja do zdaj preživela v nudo kampu, sem lani svojim 10-letnim krpicam dodala še ene... 4 zgornje in 9 spodnjih delov kopalk(?!). Glede na to, da počitnikovanje ob morju, jezeru ali plavalni reki ni noro poceni, niti ne vem, kaj bom z njimi. Mogoče bom oblekla dvoje naenkrat, če bo mraz ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pa je zaloga. :D. Pa saj pravijo, da čez 100 let vse prav pride. :D

      Izbriši
  2. Jaz pa se sprasujem, kako lahko Doutzen dela reklamo za H&M, hm? Nic konkurencnih klavzul, ocitno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno jo je H&M bolj podprl. :D http://bit.ly/1GuiIGc

      Izbriši