12 junij, 2015

Jagodni tiramisu


Ne morem si misliti, da sem prvič v življenju pripravila tiramisu. Vedno sem si predstavljala, da je to neka komplicirana zadeva, a sploh ni. Namesto torte sem ga ustvarila za mojegačloveka rojstni dan, ker pa ne mara kave (nasprotja se očitno res privlačijo), sem namesto nje, uporabila jagode.


Delala sem po tem receptu. Potrebuješ:

400 g otroških keksov
4 jajca
8+4+2 čajnih žličk sladkorja
500 g mascarponeja
200 ml smetane
500 g jagod


Jagode narežeš na lističe, jih posuješ s sladkorjem (8 žličk), premešaš in pol ure pustiš v skledi. Nato jih daš na cedilo, vmes pa pripraviš maso.

V eni skledi zmešaš rumenjake, sladkor (4 žličke) in mascarpone.
V drugi stepeš sneg z mikro ščepcem soli,
V tretji stepeš sladko smetano s sladkorjem (2 žlički).

V večji skledi nato zmešaš vse tri mase.


Vzameš pekač/posodo in začneš s plastenjem. Na dno naložiš kekse, ki jih spotoma pomakaš v odcejeni jagodni sok. Nanj nadevaš del mase, nanjo pa plast jagod. Sledijo piškoti, masa, jagode, piškoti in masa (na vrhu). 


Tiramisu lahko okrasiš s kakavom, naribano čokolado, mandlji, jagodami, sladkim grehom,...

Aja, preden ga postrežeš se mora vsaj 6 ur "prepojevati" v hladilniku.

(Meni se ni, pa je bil vseeno zakon:)

2 komentarja:

  1. Je blo dobro. Zelo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Njam! Sama se sicer izogibam surovim jajcem, sploh v tej vročini. Na srečo je krema za tiramisu dobra tudi samo iz smetane, mascarponeja in alkohola.

    OdgovoriIzbriši