04 junij, 2015

Papućke

Transport, 64€

Kar se tiče poletne obutve, sem en velik komplikator. Včasih sem kupovala "pocenske" sandale ob katerih so me pekli podpati in rezali štrikci. Da ne govorim o tem, da sem si posledično pridobila plosko nogo. Zdaj se tega ne grem več.

Transport, 128€
Pri sandalih je problem uskladiti uporabnost in izgled. Nekateri izpadejo kot ortopedski "šolni" za stare mame, drugi so plasična "jajca", polna bleščic.

Transport, 92€

Ko sem dojela, da ustreznih obuval za 19,90€ ni, se mi je odprl svet možnosti. Je pa še vedno težko najti idealen par.

Transport, 45€

Precej je obetajoče obutve, ki pa vseeno izpade podplatno pekoče, na živce mi gredo tudi semiš paščki, ki se po nekajkratni uporabi zamažejo.

Transport, 75€

Nekajletna osebna raziskava je pokazala, da so edini meni-ustrezni sandali, Birkenstockovi. So udobni in lepi. Vsaj meni.

Birkenstock, 75€
Lani sem jih nadomestila s podobnimi, znamke Grünland. So pol cenejši, a odlični. Imajo jih v trgovini z ortopedsko obutvijo na Parmovi v Ljubljani, pravo zakladnico le-teh pa sem našla v njihovi trgovinici sredi Trsta.


Aja, v resnici nihče ne dojame, da niso Birkenstock. Ne vem, a se je s tem za hvalit, a veliko moških mi reče: "A ti imaš tudi tiste švabske papuče za stare mame." :D



5 komentarjev:

  1. tink4.6.15

    Jaz sem lani v Massu na razprodaji dobila nekaj a-la birkenstock, usnjene, zelo udobne, za manj kot 20€. Sicer mi niso pretirano lepi sandali, ampak so na srečo take barve kot moja stopala, tako da ne izstopajo preveč.
    Včasih sem kar presenečena, kako med poplavo plastičnih bleščic lahko najdeš nekaj znosnega. Imam pa tudi par teh plastičnih zadev za 15€ iz H&M, ki jih nosim kakšne pol ure na dan, pa še to samo po opravkih s kolesom.
    Dodaten pogoj pri moji obutvi je, da ni japonkasta, ker me vse žuli, in da objame samo gleženj in ne pete, ker me tudi to neznosno boli. Pa da je primerna za kratkoprsto osebo, ker se sicer spotikam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Očitno nisem osamljena v doktoriranju iz poletne obutve. :D

      Izbriši
  2. Jaz se vedno iscem, a se nisem nasla kaj primernega. Pri moji stevilki (40) izgleda vse super veliko, tako da vecinoma poleti nataknem kar japonke, sandale z visoko peto ali balerinke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baletni copatki ti preverjeno pašejo. ;)

      Izbriši
  3. Maja5.6.15

    Jaz mam podobne probleme. Letos sem izbrala tomsice. Odlične so. :)

    OdgovoriIzbriši