19 oktober, 2015

Venezia


Commissario Guido Brunetti je popoln moški. Je šarmanten, vljuden, zapeljiv in zvest, resen in zabaven. Seveda je plod domišljije. 


Njegov dom so Benetke. Turistično mesto, ki v sebi skriva gnezdo kriminala. Knjige Donne Leon so ene redkih kriminalk, ki jih ne berem, ampak požiram. Prebrala sem vse prevode, zdaj jih že nekaj časa redno naročam v angleščini. 


Poleg glavnega akterja, obožujem opise lokacij dogodkov. Beneški kanali s skrivnostnimi palazzi, zakajeni bari s svežimi brioši, mostički v aprilskem soncu in odboj sončnega zahoda na mozaikih cerkve sv. Marka.


Nedolgo nazaj sem v iskanju jesenskega sonca pobegnila v to skrivnostno mesto. Kljub temu, da je turistično na steroidih, svoje duše ni izgubilo.


Šla sem z avtom. Parkirala v garažni hiši in se z vaporettom odpeljala do trga sv. Marka. Iz Ljubljane sem prispela v ekspresnih dveh urah in pol. Iz mesta sem se po ozkih uličicah vračala peš.


Prvič sem si doževo palačo ogledala od znotraj. Seveda je čudovita, a prav tako je čudovita tudi vstopnina (18EUR).


Najbolj so me navdušili beneški zapori kjer je svoje čase bival zapeljivi Casanova in most vzdihljajev, preko katerega vanje vstopiš. 


Tokrat sem jaz fotkala turiste, ki so fotkali most. :D


Obiskala sem tudi nekaj cerkva in prehodila nekaj kilometrov uličic. 


Doživela sem še eno ekstazo odličnega italijanskega espressa, ki jo lahko razume le kavni fanatik. 


Benetke so me kljub petemu obisku prijetno presenetile. Še jih bom obiskala.


Ni komentarjev:

Objavite komentar