05 maj, 2016

Hot stuff


Ko sem zamenjala lokacijo vsakodnevnega uživanja kosila, sem nekako zamenjala način prehrane. Največja razlika je v pragu prenašanja pekočih substanc. 


Na mizi je vedno steklenička Tabasca. Začela sem s kapljico na pizzi (ker je že ravno zastonj), v roku enega leta sem prišla do točke, ko si ga že sipam čez polento. Ob tem, da prej nisem prenesla pikice pekočine.


Od Tabascov mi je najbolj všeč tisti na zgornji sliki, Chipotle. Odlične omake ima tudi slovensko podjetje Čili Pipp. Zadnjič sem poskusila spodnjo 10/10 in preživela. Ima tudi močnejše, a se jih še nisem lotila.


Za balkonsko okrasje sem si prav pri njem kupila tri različne sadike čilijev. Pimientos de Padron je zelen čili, ki je odličen na žaru.


 Spodnji Habaneros je vražja stvar, ki jo lahko tudi posušiš in zmelješ. Uporaba rokavic je pri obdelavi nujna. Vem, ker sem lani roke 2 uri namakala v mleku.


Najbolj se veselim plodov čilija Bolivian Rainbow. Če mi bo ob strašnem talentu za nego rastlin sploh kaj zraslo. :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar