09 maj, 2016

Kitich's girlz


V gimnaziji sem sedela za sošolko, ki ji je mama vsako jutro spletla vsaj eno kitko. Ob dobrem dnevu jih je bilo še več, seveda okrašenih s fluorescentnimi elastikami. Zadevo je tja do tretjega letnika prebolela, jaz pa sem namesto buljenja v umetelno pričesko, raje sledila pouku.


Ko sem že mislila, da nihče niti ne pomisli na izdelavo podobnih zadev, pridejo Kardashianke in se odločijo, da bo zadeva postala moderna. O, madona, si rečem.


O.K., O.K, ob mojstrskem spletenju in kili ličil ne izpadejo slabo. Hujše so posledice. 


Ob večernem izhodu opazim najstnice, ki zadevo posnemajo. Itak si kitke spletejo vse tri v grupi, da izpadejo še bolj bedasto. Po možnosti jih kombinirajo s karirastimi srajcami in v glavi se mi v njihovem imenu pletejo opravičila:


1. Prišle so direktno s pohoda.
2. Sodelujejo v predstavi "Moje pesmi, moje sanje".
3. Upravljale so s težko mehanizacijo in zato spele lase.
4. Mama jim brez frizure v njeni izvedbi ni dovolila žurati dlje kot do 22.15.


Za ponedeljek sem čisto prepametna. Mi pa ob vseh omembah kitk, po glavi hodi samo še Mile. LOL


Ni komentarjev:

Objavite komentar