28 marec, 2013

Jajčka

Če ste brez idej, kako bi popestrili velikonočna jajčka, imate na spodnjih fotkah nekaj posebnih primerov. 
Potrebujete: Jajca, flomastre, lepilo, barvni papir in slamice.

Prestrašeni pirhi, ki se bojijo pojedenosti...


...fantje so spet ubili Kenny-ja.


Pirhi potapljači...


...jezni ptiči... 


in meni najljubši, fantje skupine Kiss.


Sama bom delala takšne. V službi bom pobrala ostanke v luknjaču in jih polepila po jajcih.


3 komentarji:

  1. Dobre ideje. Zadnja mi je zelo vsec. Kaksno lepilo priporocas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se opravičujem za pre-pozen odgovor. Jaz sem lepila z navadnim UHU-jem za papir, ker sem pikice kar nalepila na pirh, ko je bil ta že pobarvan. Kolegica pa je krogce izrezala iz silver tape-a, jih polepila in šele nato pobarvala. Upam, da ti je uspel kak hud pirhić. :)

      Izbriši