19 marec, 2013

Wik-Wik-torji

Viktorji so me spravili v slabo voljo. Edina slovenska prireditev, kjer se estradnice lahko pokažejo v vsem svojem sijaju, je na modnem področju popolnoma razočarala. Pohvalno je dejstvo, da se estradnice in "estradnice" trudijo promovirati slovensko modo, a bi bilo, glede na to, da se večina oblikovalcev še sama ne zna pravilno predstaviti na rdeči preprogi, bolje klikniti na net-a-porter in si naročiti toaleto s tujih logov.

Moja zmagovalka je bila nedvomno Polona Kasal. Porekla njene obleke na žalost nisem našla, lahko pa rečem, da je primerna priložnosti, a vseeno drugačna. Minimalistična in dramatična. Njena pričeska je preprosta, ličenje pa naravno. Polajkam.


Za ostale tega ne morem reči. Med udeleženkami so bile nekatere oblečene v stilu umetnostnih drsalk, razprodaje pri Butlersu in Harlem Šejka na Steroidih. Ena me je spominjala na Salomejino sestro, druga na sestro Miše Molk. 

Svetla točka se mi je zdela še Irina Osypenko v obleki Simone Lampe. 


Odločila sem se, da direktno ne bom pljuvala, bi pa rekla besedo o Iris Mulej. Večina žensk se vse življenje trudi, da bi vsaj približno dosegle postavo, kot jo ima Iris. Popolna je. In res ne vem, kako ji jo je uspelo uničiti s spodnjo obleko. Verjetno bi si naredila večjo uslugo, če bi se pojavila gola. ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar