20 marec, 2013

L-Karnitin

Bejba s plakata za perilo Intimissimi me vsako jutro opomni, da je do poletja le še en letni čas. Ko pogledam njene radiatorčke si rečem: "Danes pa res začnem." No, pa pride vmes dež, pa slaba volja, pa tisti dnevi v mesecu,.. pa prestavim začetek še za en dan.  Pa saj ne rečem, da popolnoma nič ne migam. Težava je le v sorazmerju vadbe s količinami nezdrave hrane.


Z začetkom leta sem začela testirati L-Karnitin, ki naj bi pomagal, da bom v nekaj tednih, kot dekleta s plakata. Recimo. 


L-karnitin pomaga telesu pretvoriti maščobne kisline v energijo, ki se uporablja predvsem za aktivnosti v mišicah po celem telesu. Telo proizvaja L-karnitin v jetrih in ledvicah in ga shrani v skeletnih mišicah, srcu, možganih. 
Po domače. Če ga vzameš pred vadbo ti pomaga, da se maščoba hitreje spremeni v energijo. 


Nisem ravno človek, ki bi verjel v čudežne tabletke. Da se ti rit zmanjša, je potrebno migati. Tako je tudi s to zadevščino. Vzameš jo kakšne pol ure pred vadbo, nato pa migaš, migaš in migaš, nato šele pridejo rezultati. Najbolje ga je uživati v tekočini, saj se hitreje sprosti po telesu. Sama ga imam v obliki bombonov.


Do sedaj sem ga sprobala 15x. Ko sem vadila premalo, ni bilo učinka. Ko sem vadila dovolj, se je učinek poznal. Ker je moje švicanje na splošno dokaj skromno, sem bila po zaužitju L-Karnitina nad velikostjo lis presenečena. Ko sem ga dala kolegici je povedala, da je bil učinek enak tudi pri njej. Občutek imam, da sem po zaužitju bolj polna energije. Placebo ali ne, sama to polajkam in ga bom še naprej uporabljala.


L-Karnitin lahko ceneje kupite v DM-u če ste lastnica knjižice popustov. Sama sem ga kupila v Műllerju za 10€. Pred nakupom je pametno prebrati koliko ga tableta/ampula vsebuje. Če se vam bere imate tu še link s podrobnim opisom, kaj to zaena zadeva je.

2 komentarja:

  1. feministka20.3.13

    Kaj je to 'premalo' oz. 'dovolj'? Jst delam vsak dam prbl. eno uro. (prever na youtube fitness blender - hmmm, lohk kej o tem napišeš:)

    BTW: poznaš koga s tole knjižico od DMja, ki ne rabi tega kupona? Jst mam premal točk.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm. Moj občutek je, da tole deluje, ko si nabiješ pulz. Recimo ena ura pilatesa ni enako eni uri teka.

      Pridna. Ko ti prinesem moj kuponček za L-Karnitin in tretji del 50SOG mi lahko poveš več o tem. ;)

      Izbriši