25 april, 2013

Instagramitis

Totalno na vsako foro padem. Včeraj sem si zavoljo potovanja naložila aplikacijo Instagram, češ da bom imela vsaj kako hudo fotko. Pa sem prej kritizirala vse instagramirane fejsbukovce po spisku. In itak zdaj fotkam vse po spisku.

Trava za hišo.


Fotke so res lepe, je pa precej catchev. Fotko moraš objaviti, sicer ni nič, nada, ništa. Vsaj jaz še nisem ugotovila funkcije, ki bi obšla to objavljanje. Še dobro, da sem si s fejk mailom naredila fejk profil, brez povezave s Facebookom (Malo zasebnosti, prosim). Naslednji catch je, da naj bi bilo fotke prepovedano snemati s strani. Yeah right. Za Chrome se najde vtičnik, s katerim fotke lahko pobereš s spleta. 


Češnje bodo. Ne povejte sosedovi mulariji.


 V resnici je škoda, ker me Instagramitis ni okužil že prej. V Mestnem muzeju Ljubljana so do marca zbirali instagramirane fotke Ljubljane, najboljše izmed tisočih so tudi razstavili. No, če ne morem sodelovati, bom pa pofirbcala, kaj so naredili drugi.



5 komentarjev:

  1. Mojca25.4.13

    Da se obiti, sam ko pridš tja do objave, ko se ti pojavi puščica za potrditev objave, skenslaš in se ti shrani na telefon. jaz nimam skor nobene objavljene, pa jih skoz škljocam =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, kul. Jaz sem pa veselo stiskala tisto kljukico, ker sem mislila, da se v nasprotnem primeru nič ne zgodi. Hvala. :)

      Izbriši
    2. Mojca25.4.13

      ja, tud jst na začetku =) zato pa =)

      Izbriši
  2. Jaz sem si Instagram takoj naložila ko sem si privoščila tapametn telefon ;) Tale informacija o fotkah Ljubljane je pa res zanimiva, bom še malo pobrskala o tem, to bi bilo zanimivo videti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubljana je tako fotogenična, da ni dvoma o uspešnosti fotk. :)

      Izbriši