08 april, 2013

Šoping po Avstrijsko


Kot v starih časih, sem se v soboto odpravila po nakupih v Celovec. Tokrat cilj niso bile banane, kava in Milka, temveč udobne superge za vsak dan. Odšla sem v kraj Viktring, kjer ima Adidas tovarniško prodajalno. Naslov: Adi-Dassler-Gasse 6, 9073 Viktring-Klagenfurt, Austria. Odprti so vsak dan od 9.00 do 17.00, v soboto od 8.30 do 15.00, v nedeljo pa zaprti. Najbolje se je izogniti sobotam in slovenskim praznikom, saj tedaj mmmrgoli Slovencev.

Čevljev seveda nisem dobila. Kupila sem spodnji pulover Adidas by Stella (19,90€), aladin-trénerko Adidas (9,90€) in tekaške hlače Reebok (9,90€). Na srečo imam konfekcijsko številko, ki je enaka vzorčnim modelom, tako da se vedno najde kaj za mojo omaro.


V Adidasu sem bila čisto predolgo, zato se mi ni dalo iti v center. Obiskala sem še outlet G-Star Raw, ki se nahaja v sosednji stvabi. OMFG, sem si rekla. Oblačila, ki so sicer dokaj draga, se dobi po absurdno nizkih cenah. Najbolj so imeli znižane zimske plašče in bunde. S cca. 300€ na 40 ali 50€. Ker sem s filingom že v pomladi, sem si kupila jeans jankno. S 130€ je bila znižana na 28€. Ceneje kot v H&M-u. Kupila sem še moške kopalke, ki so bile s 95€, znižane na 10€.


Torej. Svojih pomladnih čeveljcev resda nisem našla, a sem bila nad šopingom vseeno navdušena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar