09 april, 2013

Štenge


Moj najboljši prijatelj, dr. Murphy me spremlja povsod. Najraje deluje tam, kjer ni potrebno, oz. se nahaja množica ljudi.

Odpravim se po opravkih. V stavbo, kjer se nahajam pogosto. Z mislimi drugje, se poženem po tekočih stopnicah. Hodim in hodim, a nekaj ni vredu. Kljub hudemu naporu se skoraj ne premaknem. Ko tako obdelam četrtino stopnic se spotaknem, nakar zaslišim krohot. Iz kdo ve kakšnega razloga, so upravniki zamenjali smer stopnic, tako da so tekle v obratni smeri, kot navadno. Na vrhu stopnic je stala gruča mularije, ki me je veselo snemala. Mene in moje akrobacije. Mrš, pa ti pametni telefoni. Jaz, jezna!


6 komentarjev:

  1. Hahahaha :D Kje bomo lahko videli posnetek?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da nikjer. Si niti ne upam preveč brskat... :D

      Izbriši
  2. Anonimni9.4.13

    haha, lol =) sočustvujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimni10.4.13

    btw, sem iskala kšn ustrezen filmček za tvoj podvig, pa mislm, da ga ni =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da bi najdba filmčka ne pomenila objave na Facebooku, temveč najem hekerja, da jim pošlje trdovratne viruse? :)

      Izbriši