21 maj, 2014

Domač bananin sladoled



Je čas za diete in ni čas za diete. Zdaj je na vrsti tisti prvi. Še vedno. Pa mi še kar dobro gre. Dokler me sestra ne povabi na božanski sladoled iz njene ulice.
 Navadila sem se, da po novem  izberem 100% bananin ali melonin okus. Je božanski, pa še manj me peče vest.


Ker je preprost za pripravo, bom bananinega naredila doma. 

Potrebujem:
4 banane
1/2 skodelice mleka

Postopek:
Banane narežeš narežeš na tretjine in jih zamrzneš. Nato jih vržeš v blender, zaliješ z mlekom in vztrajno mešaš. 

Voila.

Upam, da bodo banane hitro zmrznile. :D No, fino je, ker za recept lahko uporabiš tudi ultra zrele banane, ki so za samostojno jedenje že passé.


Aja, v sladoled lahko vmešaš še oreščke, koščke čokolade, kikirikijevo maslo, kavo,... ampak potem ni več tako dieten, kajne. :D

2 komentarja:

  1. Odlicno! Sprobala vceraj! Ker nimam blenderja, sem morala malo improvizirat s palicnim, ampak je bilo vseeno ok. So ostali not se celi koscki banane, kar se mi je se bolj dopadlo. Naslednjic probam se z drugim sadjem in nezdravimi dodatki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Superca. Jaz bom tudi probala še z jagodami. Pa s češnjami, ko bodo. Njammmi. :D

      Izbriši