08 maj, 2014

Working bikini


Pogosto me razveselijo najbolj neumne stvari ever. Ena izmed takih, je serija novih H&M-ovih poletnih jumbo plakatov z gazelo Gisele.


Ob tem dojamem, da bo poletje kmalu tu, name pa že čakajo "ta delovne" kopalke.


Svoja kopalna oblačila delim na dva dela. Na "ta lepe" kose, ki so v svetlih odtenkih in na vsakdanje kopalke, ki jih vsako leto kupim v H&M. Te so temnejše barve, brez raznih okraskov in niso namenjene pri-miru-sedenju na plaži.


"Ta delovne" kopalke so namenjene plezanju po skalah in zakopavanju v mivko.


Letošnja kolekcija je kar solidna. Všeč mi je zgornji oranžen bikini in spodnji kostum v stilu Sophie Loren.


Zanimiv in skalno trpežen je tudi spodnji kos, a imam grdo navado ne-preoblačenja mokrih kopalk, kar v tem primeru pomeni vnetje mehurja.


Odločila sem se, da bom letošnje počitnice preživela v zebrastem bikiniju. Komaj čakam dan, ko na sebi ne bom imela 32 plasti oblačil in se mi jih bo dalo sprobati.


P.S.: V oko mi je padla tudi spodnja obleka, a je dokaj prosojna in zato res narejena samo za plažne izhode.


Še Gisele v gibanju steklenega srca:


Ni komentarjev:

Objavite komentar