20 maj, 2014

Ombre Fail


Sem se odločila, da je čas, da moji lasje dobijo poletni sij. Čisto malo posvetlitve, kot bi jih poljubilo sonce samo. In sem kupila enako barvo kot novembra in se začela barvati. Pozabila sem na podatek, da sem čas učinkovanja barve takrat merila od prvega nanosa naprej ...


Tokrat sem se počasi pobarvala in ker mi je bilo škoda barve, s preostankom naredila še nekaj pramen vrh glave. Začelo se je odštevanje 20-tih minut. Zdelo se mi je, da barva kar dobro "prijemlje" in bila s frizersko storitvijo strašno zadovoljna.


Rezultat tretmaja pa je ... 
... pričeska v slogu Viki kreme. Aaaaaaaaaaa ...


Naslednji dan sem čakala reakcije na pričesko....

Kolegi: Uuuu, pobarvala si se.
Kolegice: Ooo, ful si se dobro pobarvala.
Sestra: Hm, ... aha, ... vidim, da si se barvala ...
Fant: A pobarvana si?
Šestletni mulec: A se ti je ptiček pokakal na glavo?

Kakorkoli, če sem se pred meseci sprijaznila s tem, da se pač ne znam striči sama, tokrat kruto ugotavljam, da sem v barvanju še slabša.


Dokaz. :P


5 komentarjev:

  1. Pic or it did not happen! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem nalimala še dokazno gradivo. :D Več ga je (žal) na mojem službenem FB. :S

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Sem nalimala še dokazno gradivo. :D Več ga je (žal) na mojem službenem FB. :S

      Izbriši
  3. Žlehtnobe žlehtne. :D

    OdgovoriIzbriši