13 november, 2013

Ombre B-Day


Ker je danes prvi dan zadnjega leta moje mladosti sem se odločila, da v teh 365 dneh ne bom šparala s traparijami. Saj veste, kaj je rekla Tallulah Bankhead...


Začela sem že včeraj ponoči. Ugotovila sem, da si želim to, kar imajo skupnega Lilly Aldrige...


...Jessica Biel...


...Leighton Meester...


...in Rachel Bilson...


Prvič v življenju sem si pobarvala lase. Ustvarila sem si "Ombre" pričesko.Pri tem sta mi pomagali barva Loreal Feria Wild Ombre in tale gospodična. Ker imam tanke laske, sem si barvo pustila le 20 minut (normalno je od 25-45). Poleg konic sem si pobarvala še nekaj pramenov in jih zavila v folijo. Izpadlo je super, komaj čakam naslednjič, ko bom šla "all the way".


Happy Birthday to Me!


P.S.: V službi sem pričakovala komplimente sodelavcev, ki pa so me razočarali. Kot večina moških, ne bi opazili, če bi mi manjkali ušesi. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar