27 november, 2013

Pirin kruh brez kvasa


Ker imam nov pekač, sem morala nakup takoj upravičiti z njegovo uporabo. Po tem receptu sem brez kvasa spekla pirin kruh z bučnimi semeni.

Potrebuješ:
1/2 kg pirine moke
20 dag semen
1 zavitek vinskega kamna (dobiš v DM-u)
1 žlička soli
1 žlica olivnega olja
1/2 l vode

Suhe sestavine sem zmešala, zalila z vodo, premešala in stresla v pekač. Na 200 stopinj C sem pekla 1 uro in 10 minut. Kruh je okusno uspel, le naslednjič bom dala več soli.


4 komentarji:

  1. Si uporabila kak poseben pekac ali si pekla kar na navadnem in v pecici? Izgleda slastno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sem pekač za štruco, ki se pri strani odpre. Pa niti ni potreben, ker je kruh vseeno dobro uspel. Zgornja slika je ukradena z recepta, saj sem moj kruh prehitro podelila v degustacijo. Bom nalepila sliko ob naslednji rundi. :)

      Izbriši
  2. Aha, ok. Jaz imam silikonski pekac za struco in sem ga ze par krat uporabila. Ali je mozno, da ima zaradi tega kruh kaj drugacen okus? Tudi muffini so mi vcasih sumljivi, ko jih pecem v silikonskih posodicah. Hm, hm.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem šele za B-Day dobila prvi silikonski pekač, ampak ga še nisem uporabila. Bi rekla, da je možno, za ziher pa še povem, ko ga uporabim. Kolegica je rekla, da ga je, še novega, parkrat oprala v pomivalnem stroju, da je vonj izginil.

      Izbriši