11 november, 2013

Trnuljčica


S sestro sva imeli naključen ženski večer. Zjutraj sem izvedela, da imava na voljo abnormalno dobri karti za balet, a sva se hitro organizirali in zvečer že sedeli nad orkestrom.


Ogledali sva si baletno predstavo Trnuljčica z Ano Klašnja v glavni vlogi. Lahko rečem, da je gospodična zelo lepa in prikupna. 


V prvi vrsti me je presenetil fizični napor, ki ga morajo, predvsem balerine vložiti v izvedbo predstave. Šele od blizu se vidijo roke, tresoče od napora in sliši pritajeno dihanje. Vse z graciozno držo in nasmeškom na obrazu.


Nazadnje sem si balet ogledala v St. Petersburgu, kjer je bilo Labodje jezero izvedeno zelo rutinsko. Največ strasti je tam pokazala harfistka, ki se je med skladbami zadovoljno sms-ala. Ljubljančani so od začetka do konca igrali, brez občutka, da pač le opravljajo svoje delo. Morda tudi zato, ker je predstava še dokaj sveža.


V baletnem večeru sem uživala. Odločila sem se, da si decembra ogledam tudi Hrestača. Živa glasba, ples in čudoviti kostumi so dober razlog, da si vsak ljubitelj lepega ogleda kakšno izmed predstav.


P.S.: Bila sem pridna in upoštevala pravilo, da se med predstavo ne fotka. 

2 komentarja:

  1. Dobra predstava, ane? Jaz sem jo gledala konec oktobra, brez Ane, na zalost. Ampak mi je bilo vseeno zelo vsec - clovek bi kar zaplesal z njimi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taka simpatična. Ja, sem opazila, da imajo kar nekaj postav. Jao, jaz bi bila na njihovem mestu tako lesena, da bi mislili, da sem gugajoč se rekvizit. :)

      Izbriši