19 november, 2013

Einkaufen


Letošnji rojstni dan je bil poln presenečenj. Prvo sem doživela že nekaj dni prej. Ukazali so mi, naj za trenutek odložim delo in za dan postanem ujetnica nakupovalnih manijakov. Kljub hudemu upiranju, so me le uspeli prepričati. ;)


Izlet je bil sestavljen iz večih delov. Izvedela sem, da gremo na Dunaj. Prvi postanek je bil jasno Primark. Ko smo se peljale mimo trgovske cone ob mestu smo s sokoljimi očmi opazile, da ravno obešajo napis novega Primarka, ki nam bo še bližje. 


Izgubile smo se med goro božičnih artiklov. Sama sem si kupila debel pulover z božičnim motivom. Komaj čakam, da se začne veseli december. Ušla mi ni niti zelooo debela pižama iz flisa, niti kratke hlačke z visokim pasom in potiskom srčkov. Jupiii. Del darila je vključeval tudi bon za Primark s katerim sem si kupila dve oblekici in vrečko nakita.


Ko smo končno zaprle prtljažnik vozila in ostale vrečke potisnile pod sedeže, smo se usmerile k drugemu delu darila. Sledila je veliiikanska Tofee Nut božična kava v Starbucksu. Mmmmm.


Parkirale smo kar na Mariahilfestrasse in se odpravile na ogled trgovinic. Kljub moralnemu mačku naslednjega dne, smo našle še nekaj biserčkov. Ogledale smo si tudi kolekcijo Isabel Marant za H&M, ki je luštna, a za moje pojme, predraga.


Sledil je ogled starega mestnega jedra s postankom v Mannerju...


... in BodyShopu, kjer sem si privoščila sladko vanilijevo milo za predbožično vzdušje.


Sestradane smo se odločile za dunajsko klasiko - zrezek.


Vedno, ko sem na Dunaju jem v gostilni Reinthaler, ki jo toplo priporočam. Na zunaj beznica, je znotraj pristna avstrijska gostilna z natakaricami v dirndlih in upokojensko klientelo. Hrana je lokalna, sveže pripravljena in okusna. Za komplet ogromnega zrezka in solate (krompir, zelje, korenje, kumare, fižol...) odšteješ 9€, kar za Dunaj ni veliko. 


Bon za pristno sacherico sem zamenjala za še eno božično kavo iz Starbucksa in njihov božični muffin (že iščem recept).


Polne vtisov in vrečk smo se odpravile domov na pomerjanje. ;)


8 komentarjev:

  1. Wow, vse najboljse! To je pa res lepo darilo. Si me cisto navdusila za Dunaj, shopping, snicl, sacher torto :-) Ima Primark veliko praznicnih stvari? Ze gledam, kje je meni najblizji in planiram izlet v soboto :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Sej me je kar malo sram, da izpuščam Albertino in ostale, ampak kdaj pa kdaj pa paše bit mal nekulturen. :) Fuul majo. Jaz sem padla na pletene puloverčke, kupla sem si tudi majčko z Rudolfom (3€). Imajo še božične pidžame, kape spodnje perilo, okraske, darilne vrečke, voščilnice, svečke... kar češ. http://www.youtube.com/watch?v=kGF9-OQlj9o

      Izbriši
  2. Wuhu, zakon! Definitivno grem v soboto po par stvari! Hvala za nasvete - se mi zdi, da so prazniki s takimi oblacili kar lepsi :) Happy Holidays! ***

    OdgovoriIzbriši
  3. feministka20.11.13

    A si ze najdla recept?

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni3.12.13

    ooo Primark! :) Kje bo bližje nam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žal je najbližji še vedno na Dunaju, le da je nova trgovina čisto na začetku mesta in ne v trgovskem centru, ki je od središča oddaljen še 20 min vožnje. Držim pesti, da ga pripeljejo vsaj še v Celovec. :)

      Izbriši
  5. Anonimni9.12.13

    Bi lahko prosim nardila kdaj post kaj si kupila v Primarku, aaa, ker Primark je toook zakon, da se lahko mal slinim, glede na to da nimajo na netu nič. :) haha!

    OdgovoriIzbriši