05 november, 2013

Movember


Ko sem pred leti opazovala čisto normalne moške, ki so si začeli puščati brke, sem bila zgrožena. Zakaaajj? Zakaaaj? Ko sem ugotovila da gre za Movember, mesec osveščanja o raku na prostati, sem bila pomirjena. Sčasoma sem ugotovila, da so moški z brki lahko tudi seksi.

Lep primer je David Gandy, ki ga poznamo z vroče Light Blue reklame.


Tudi igralec James Franco ni slab.


David Beckham je itak en zanimiv primer, ki vsako modno muho naredi možato.


Johnny Depp z brki zažiga.


Kljub deškemu obrazu, Ryanu Goslingu tudi z brki nič ne manjka.


Najbolj seksi slovenski brkić, Filip Flisar.


Fantje, upam, da ste se za movemberski izziv odločili tudi vi. Časa za gojenje podnosnega okrasa imate še dolgih 25 dni.

P.S.: Iz izziva je obvezno izvzet človek s katerim se lupčkam. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar