16 maj, 2014

Torta 100pik


A veš tisto, ko se v zadnji sekundi spomniš, da boš nek rojstni dan polepšal s torto? Tisto, ko se lotiš Rudolfove eksotične mojstrovine, ki jo potem po hitrem postopku vržeš v Organkota?

 No, sama sem v teh stvareh kar domača. Se pa lahko pohvalim, da mi je prejšnji vikend nekaj takšnega celo uspelo. Recept sem si izmislila sama, kar se mi prav dobro zdi. Pravi kuharji, ne berite naprej. :D


Testo sem spekla iz recepta za brownije, v katerega sem zavoljo njegovega dviga, dodala sodo bikarbono.

Testo:

200g masla
250g temne čokolade
malo ruma
200g sladkorja
vanilin
150g moke
4 jajca
konkretna žlička sode bikarbone

+

Okras:

čokolada
maslo
jagode
smetana 


Stopila sem maslo in čokolado, dodala sladkor in vanilin ter dobro zmešala. Nato sem dodala še rum, jajca, moko in sodo ter mešala do popolne gladkosti. Maso sem vlila v okrogel pekač za torto in pekla 20 minut na 180 stopinj C. Predlagam, da stopnjo zapečenosti pomerite z zobotrebcem.


Ko se je testo malo ohladilo, sem stopila maslo in čokolado, ter ju s čopičem nanesla na testo. Ker je v sredini testa nastala jamica, sem jo zapolnila s stepeno sladko smetano, nanjo pa nasula jagode.


Torta bi bila ob večji natančnosti lahko lepša, okusnosti pa ji ni oporekal nihče. Priporočam v peko. :D


4 komentarji:

  1. Anonimni16.5.14

    Tudi slavljenec je bil zelo zadovoljen s totro :)

    OdgovoriIzbriši
  2. uf, ravno včeraj smo delali domačo jagodno marmelado in nam jih je še kar nekaj ostalo :) bom še danes preizkusila recept, čeprav že sedaj ne dvomim da je odličen - v kombinacijo čokolada, jagoda in smetana se pač ne dvomi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čista resnica. :D Še marmelada bo super pasala zraven. :D

      Izbriši