12 avgust, 2014

Ciudad de camisas blancas


Hej banda! Aj em bek. Kar nekaj tednov je minilo od mojega zadnjega pisanja, tako da sem komaj znala priklikati do vsakojutranjega dnevnika.


V času odsotnosti sem se malo potepala, malo delala in spet malo potepala. Predvsem sem odklopila vsakdanjik, dejansko dobila malo barve in se dodobra naplavala. Pa dobila nekaj kilogramov.


Najprej sem se potepala po Mallorci. Balearski otok nudi veliko. Sonce, morje, žur, modo, zgodovino, dobro hrano in španski temperament.


Z mojim človekom sva bila nastanjena v luštnem stanovanju blizu starega dela mesta, a vseeno blizu plaže. Takšna lokacija je super, ker nisi v nekem resortu, kjer lahko samo poležavaš. Stanovanje sva poklikala preko portala Airbnb in bila navdušena. Bilo je veliko, čisto, soseska varovana, v velikem notranjem vrtu se nahaja celo zasebni bazen.


Po celi soseski je veliiiko zelenja, ki blaži vročino. 


Obisk centra je bil nujen. V njem kraljuje mogočna katedrala, katere arhitektura vzame dih. Njena notranjost deluje kot lokacija naslednjega dela Dana Browna. 


Na drevesu svetnikov (spodaj desno) so zapisana imena vseh Mallorških svetnikov. Glede na majhnost otoka, je njihovo število zares veliko. Torej, če si bom v prihodnosti zaželela svetniško kariero sedaj vem, kje so največje možnosti njenega dosega. :D


Vsakodnevni obisk mesta je bil jasno pogojen tudi z brbončicami. Tapasi, sladoled, sangrija in koktejli so vabili na vsakem koraku. Jaz pa sem samo človek.


Mesto je prava prestolnica. Veliko in urejeno. In polno palm.


Že prvi dan sem ugotovila, da papučki in plažna oblekica v centru nimajo kaj iskati. Domačini na zagorelo polt (v stilu Olivie Palermo) furajo mediteranski šik belih srajc, lahnih oblek in lanenih hlač. Hudi so.


Zvečer se dogaja na vsakem koraku. Lahko si privoščiš miren večer v tapas baru, s kozarčkom roseja in poslušanjem pouličnih umetnikov. Lahko si ogledaš romantično komedijo v soju zvezd. Lahko pa dolgo v noč plešeš v nočnih klubih.


V enem izmed večjih, Tito's po imenu sva imela srečo. Glasbo je vrtel Španec Sak Noel.



Odpravila sva se tudi v žurersko Meko, letovišče Magaluf. Tam beloriti Nemci in pegasti Britanci pijejo in razvratujejo 24/7. Mesto je mini Las Vegas, kjer namesto igralnic stojijo klubi in kjer lahko žuraš ves dan. Žur je na plaži, na ulicah, p o v s o d. Huda fora za en dan. Potem se ti zmeša. Če nisi 16-letnik, ki bi rad izgubil nedolžnost.


Mallorca je bila odlična odločitev. Zlasti v času, ko je bil doma aprilski julij. Cenovno je dostopna, zlasti, če se organizacije lotiš sam (Ryanair, avtobuski namesto taksija, Airbnb namesto hotela). Priporočam njen obisk, sama se bom tja zagotovo vrnila, še posebej me mikajo prvomajski sončni žarki. 


P.S.: V času mojega obiska so imeli razprodaje. Zara, Bershka, Camper, Zara Home in ostali so me vlekli v svoje garderobe in skoraj povzročili eksplozijo kovčka. Ryanair was not pleased. :D


2 komentarja:

  1. Anonimni12.8.14

    Končno nova objava. Ob jutranji kavici je prav manjkalo "sto pik". Vidim, da si uživala. Krasne fotke, te kar prime da bi napokal kovčke in odpotoval na Mallorco. :)

    OdgovoriIzbriši