20 avgust, 2014

Fabrika pa pika!


Pred časom sem se odpravila na Koroško saj se je govorilo, da skupina mladih entuziastov uprizarja predstavo "Ahti, šiht", ki je vredna ogleda. Pa sem šla in bila navdušena. 


Igralci na humoren način predstavijo življenje delavca v železarni. Kljub zabavni predstavitvi pa čutimo fizični in psihični napor vsakodnevnega življenja v ritmu Matere Fabrike.


Igralci so totalne zvezde. Tipi z dolgimi lasmi ne šparajo z besedami in pljunki, na koncu ugotovimo, da so tudi izvrstni pevci.


Poseben užitek je poslušati ritem dela podan preko skladb, zaigranih na  težke kovinske predmete.


S predstavami so zaenkrat zaključili, držim pa pesti za nove ponovitve. Zadeva je res vredna ogleda.


Trailer:


Ampak najbolj carska zadeva je pa koroški dialekt.

2 komentarja:

  1. Eeeeej! Zakaj nisi povedala, da si v nasih koncih! Jaz sem predstavo gledala ta ponedeljek. Naj vsaka mravlja steje ;) xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je blo tko na hitro, da sem se spomnila šele med predstavo. Pa sem si rekla, da si verjetno itak v Bruslju. Si bla na počitnicah?
      Ha ha, dobra fora. Mi je žal, da nisem kupla majice. :D

      Izbriši