04 september, 2014

Čebulni september


Včeraj sem se oblekla jesenskemu mesecu primerno. Srajčka, kavbojke in kratek volnen pulover so bili posledica jutranje študije omare. Po enajsti uri sem ugotovila, da letni čas volni še ni naklonjen. Ali obratno. Po domače povedano, zgorela sem od vročine. A zakaj nisem slekla puloverja? Ker mi je pri srajčki všeč samo ovratnik in sem raje trpela. :S


Obiskala sem Sartorialista in uplenila nekaj slik, ki bi me podučile in navdahnile za jesensko modo. Sama sem že prišla do zaključka, da je čebulno oblačenje ključno.


Super je, če se oblečeš v lahna oblačila, za hladnejše momente pa s seboj nosiš usnjeno jakno, ki je kul v vseh razmerah.


September je primeren čas za srajce z dolgimi rokavi ...


... ali pisane bluzice.


Super so tudi dolgorokavne obleke.


Pa kombinacija superg na krilo. Jasno že od 30.8. nosim najlonke. :S


Mornarski trend lahko zavlečemo še v rahlo jesen, ... 


... fine so tudi kombinacije z živimi vzorci.


Polajkam aristokratski "back to school" videz ...


... in študiozno - piflarski look.



Ni komentarjev:

Objavite komentar