01 september, 2014

Vigò

Foto: Vigò FB

Dobrodošli v mesec september. Slab začetek, dober konec je pregovor, ki bo ta mesec sigurno držal, saj sem za leto 2014 naročila lepo jesen. Kljub reku pa upam, da se je vaše jutro začelo podobno zgornji sliki.

Foto: Vigò FB
V petek sem zvezdo prevarala z najnovejšo ljubljansko pridobitvijo. Po tedensko kepico sladoleda sem odšla v Viga.

Foto: Vigò FB
Že ob prihodu sem izpadla izredno butasto. Ob piskrih s sladoledi ni standardnih tablic z zapisanimi okusi. Že sem tuhtala, kaj mi je naročiti, ko sem uvidela, da so imena okusov z opisi navedena na steni. Ufff, še dobro. :D

Foto: Vigò FB
Ker je bilo vroče, sem naročila kepico sicilijanske limone. Bila je odlična. Naslednjič stestiram še kak kremni okus.

Foto: Vigò FB
Kepica stane 1,40€, velikost je prav zadovoljiva. Zraven dobiš še vafelj in (po želji) čokoladni preliv iz posebne čokoladne pipe. Komaj čakam pete. :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar