22 september, 2014

Ljubezen je močnejša od smrti


Pretekli teden sem imela srečo. Imela sem možnost, ogledati si jagodni izbor ljubljanske operno/baletne sezone 2014/15.

V prvem delu so predstavili najbolj udarne songe opernih del, ki jih bo možno videti v prihodnjih mesecih. Najbolj sem se (spet!) zabavala ob Rosinini ariji iz Seviljskega brivca, zagotovo pa si bom ogledala opero Carmen. 



Drugi del koncerta z naslovom "Ljubezen je močnejša od smrti", so sestavljali baletni vložki. 


Tako ali drugače so bili vsi po vrsti prava paša za oči, totalno pa me je navdušil delček baleta Tristan in Izolda. Lukas Zuschlag in Tjaša Kmetec sta bila perfekcija giba in emocij. Da ne govorim o dih jemajočih kostumih Uroša Belantiča. Pa o Lukasovih mišicah. ;)


Definitivno vredno ogleda.

1 komentar:

  1. Anonimni23.9.14

    Tudi jaz sem imela to možnost in lahko samo rečem: WOW. Kapo dol. Res je bil lep večer. :)

    OdgovoriIzbriši